niedziela, 17 maja 2015

Powrót z kolejnymi poduszkami....

Trochę mi zeszło od ostatniego posta....w zeszłą niedzielę nasz Szymuś przystąpił do pierwszej Komunii Świętej,najpierw były przygotowania do,a później sprzątanie po.Nie wiem czego więcej.
Kiedy już ogarnęłam w domu trzeba było wrócic do pracy.Czekało na mnie sporo przesuniętych zamówień,a tu jeszcze biały tydzień i codzienne majówki,i jeszcze inne zobowiązania....no nie ma jakoś wytchnienia,ale to chyba nie tylko u mnie....;)))

Udało mi się uszyć kilka poduszek,które poniżej prezentuję; 










Poduszki do kupienia w
http://lenzbawelna.pl/


A to już rzeczy szyte na zamówienie,sówki z haftem imion,poszewka z haftem baletnicy,piórniczek i poszewka z haftem roweru.




Pozdrawiam Was życząc ciepłego udanego tygodnia;)
 Agnieszka

6 komentarzy:

  1. Poduszki piękne.... jak zawsze :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne poduchy:-))
    a gdzie te cudne domki hmm:-))
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda, same cuda u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne poduchy;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama trochę szyję ,ale śledzę i podziwiam Twoje poczynania , które mi się bardzo podobają śledzę bloga i czekam na nowe prace.Życzę dużo pomysłów i inwencji twórczych.serdecznie pozdrawiam.ruminianka blogspot.com

    OdpowiedzUsuń