poniedziałek, 29 września 2014

Czerwone i granatowe

Nazbierało mi sie kilka zdjęć w kolorach czerwono granatowych.Kilka fartuszków uszyłam,do kompletu rękawice i łapki .


 







Na zamówienie szyłam też lambrekin do pokoju chłopięcego.



 A do sklepu trafiła girlanda proporczykowa.


No i jeszcze dwie torby :)




http://lenzbawelna.pl/index.php

Powoli zaczynam kombinować nad świąteczną ofertą.Może w tym tygodniu coś pokroję,musze w tym roku zabrać się za to wcześniej,bo rok rocznie budzę się z tzw ręką w tzw nocniku;))

Pozdrawiam Was serdecznie,życząc jeszcze wielu słonecznych dni:)
Agnieszka.

6 komentarzy:

  1. Jak zawsze pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kropki małe i duże, a najważniejsze że granat z czerwienią:-))))) cudowności! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super połączenie wzorów i kolorów..takie barwy amerykańskie(tak mi się kojarzy taki zestaw)....Torby świetne....Już jestem ciekawa szyciowych cudów świątecznych:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy ! W sumie racja z tymi świątecznymi przedmiotami , trzeba zacząć już myśleć ;) Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne jak zawsze. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace, zostanę tu na dłużej :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń