niedziela, 17 sierpnia 2014

Pożegnanie z remontem.

Witajcie z zimnego i deszczowego Południa. Polski oczywiście ,nie Europy:))
Od wielu tygodni leje u nas prawie codziennie.Nie pamiętam,kiedy ostatnio w sierpniu miałam takie problemy z suszeniem prania...A prania mam sporo.Remont generalnie dobiegł końca,teraz mam przed sobą kilka dni sprzątania i ogarniania tego całego bajzlu...Choć gdzie się nie tknę,to na rękach zostaje ten znienawidzony pył,to jednak znów oddycham swobodniej....

Po tygodniu z naszego pokoju wyjechało troche gratów nareszcie....Jako że najpierw malowaliśmy "duży" pokój,a później pokój chłopców,to wszystkie meble z ich pokoju powędrowały do nas.
A było tego trochę.Na 20mkw mieliśmy na raz: nasze łóżko,łóżko piętrowe,dwa regały,trzy komody,dwa stoliki,duża szafę,dwa fotele,krzesło,kufer wiklinowy,szafeczkę,lampy ,biurko,ławę spod tv,i pewnie coś jeszcze....:))

Już się nie mogę doczekać kiedy wszystko będzie miało swoje miejsce...

A na razie kilka uszytych ostatnio rzeczy  :






http://lenzbawelna.pl/index.php

No i wcześniej szyte zamówienie na zasłonki,lembrekiny,poduchy,były jeszcze wałki i narzutka,ale kiedys już takie pokazywałam,więc teraz w pośpiechy nie zrobiłam zdjęcia:)





 A to już dużo wcześniej szyta roletka,ale teraz mi jakoś tak z tymi serduszkami sie zgrała:))


Trzymajcie kciuki za nasze słonko,bo jutro chyba się załamię,jak nie będę mogła na balkonie wysuszyć tych wszystkich bibelotów....

Pozdrawiam.
Agnieszka.

10 komentarzy:

  1. Remont domu do nie lada wyzwanie ! Pochłania ogrom energii i sił. Jednak efekt końcowy wynagradza całe poświęcenie. Trzymam kciuki za udany efekt końcowy.

    Zapraszamna bloga www.fashion-design-home.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja bym chciała być już po remoncie...Wrrr
    U Was pewnie niebawem wszycho będzie cacy ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem co czujesz ale już tylko ustawianie i koniec :) a torby poduszek ptaszki jak zawsze zachwycają :) trzymam kciuki za sloneczko

    OdpowiedzUsuń
  4. pod Twoim niebem cuda się tworzą;-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam zawsze pani prace! Materiały są zawsze tak ładnie skomponowane i dobrane ! Cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś, kobieto, Ty mówisz o remoncie. Błagam , nic nawet nie wspominaj bo jak wchodzę do siebie to powietrze ze mnie schodzi. Ten cały bu...el przysłania mi światełko w tunelu. Jeszcze wczoraj sie okazało, że pożal się Boże fachofcy przekosili mi prysznic. Drzwi się nie schodzą, wiszą jeden wyżej, drugi niżej i prawdopodobnie to nie wina źle ustawionego stelaża tylko śruby na chama wkręcili i nie wiem czy czegoś nie uszkodzili. Masakra. O kuchni nie wspomnę. Już drogi miesiąc się składa. Dobrze, że farbowana jestem bo na bank osiwiałam.
    Ech, więc witaj w klubie zfrustrowanych remontowiczek. Tylko kroczek dzieli mnie od totalnego szaleństwa i obłędu.
    A to co robisz i tak mnie urzeka niesamowicie i wiem, że dobry- mało- najlepszy wybór zrobiłam kontaktując się z Tobą.
    Głowa do góry, pierś do przodu i byle do końca.Czego Tobie i sobie życzę.
    Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Końca remontu i sprzątania po nim oczywiście.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach te remonty, ale widzę , że zapału do pracy Ci nie brakuje. Czekam na dalsze prace...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zzdroszczę końca remontu...u mnie właśnie maluje się pracownia a gdzie reszta ?
    Różowe zasłonki cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. A u mnie jeszcze remontowo.....więc zazdroszczę, że u Ciebie już koniec !

    OdpowiedzUsuń