wtorek, 17 czerwca 2014

Biały,granatowy i czerwony....

Czyli bardzo ostatnio modne i pożądane zestawiania kolorystyczne.W tym momencie chyba w wększości pokoików chłopięcych można te kolory odszukać.Nie powiem,mnie też zauroczyły.Pod koniec lata szykuje się nam malowanie i mała demolka w pokoju chłopców. W zasadzie to w odwrotnej kolejności....;)))
Mam nadzieję coś fajnego powymyślać:))
 
A na razie mam dla Was kilka marynistycznych propozycji:
 




Wszystko kupicie na
 
http://lenzbawelna.pl/index.php
 
A poniżej poszewki na poduszki ,które szyłam na zamówienie dla dwóch chłopaków:Stasia i Roberta.
Miałam problem z motywem latarni morskiej ,więc odgapiłam go ze zdjęcia znalezionego w sieci,ale nie potrafię podać od kogo pochodziło.Jeżeli autorka rozpozna swoją latarnię to oczywiście podam źródło.
 

 
Pozdrawiam Was ciepło i serdecznie)))
Agnieszka.
 


21 komentarzy:

  1. lubię marynistyczne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię styl marynistyczny i sama mam takie dodatki w salonie ;p Śliczne podusie i woreczki!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te podusie w marynistycznym stylu . Dla chlopcow piekne motywy do dzieciecego pokoju.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. I love branco,azul e vermelho.Beijo.Valéria.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplecik dla chłopca :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. pojechałaś!!! są cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym miała syna , to zafundowałabym mu takowe ! :-)) Piękne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace! podusie z motywem latarni mnie urzekły:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko przepiękne ! marine w tym roku rządzi :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana następnym razem jak będziesz potrzebować jakiegoś motywu to pisz do mnie chętnie się podzielę mam 10 gigowy plik z motywami wszelakimi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne podusie, tez by mi pasowały do pokoju chłopaków
    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie i pomysłowo ozdobione. Lubię to zestawienie kolorów. Mój balkon w tym roku jest w tych samych barwach :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic nie moge innego :piekne i juz!
    Kasia z Alzacji:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ byłyby idealne do mojego domku!!!Szczególnie do mojej dzisiejszej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wiesz że ubóstwiam marinistyczne wzory więc wszystko mi się baaardzo podoba

    OdpowiedzUsuń