poniedziałek, 3 lutego 2014

Po przerwie...

Wracam po przerwie,kompletnie nie składało mi sie do pisania przez ten czas,miałam dość ciężki okres,ale mam nadzieję ,że wszystko idzie ku dobremu....
Sporo pracy też miałam ostatnio,a niewiele okazji do niej....
 
Mam Wam jeszcze do pokazania kilka rzeczy,które uszyłam jeszcze przed Świętami,a więc kolorystyka czerwona,ale wiem,że sporo z Was otacza się czerwienia przez cały rok,tak więc może komuś wpadnie coś w oko;))
 
 




 
 
Wszystko co powyżej możecie kupić na
 
http://lenzbawelna.pl/index.php
 
Pozdrawiam,
Agnieszka.
 
 
 


18 komentarzy:

  1. Неумирающее сочетание красного и белого! Ярко и уютно! Волшебная работа!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekniusie są te fartuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwień jest zawsze na czasie <3 Życzę Ci aby wszystko dobrze się układało w Twoim życiu, i aby faktycznie szło ku dobremu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy, właściwie mogą być walentynkowe! Wszystkiego dobrego! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy, właściwie mogą być walentynkowe! Wszystkiego dobrego! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy, właściwie mogą być walentynkowe! Wszystkiego dobrego! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę,pracowicie było:)I dobrze!!!Mam nadzieję,żeu Ciebie wszystko ok.Będziemy w kontakcie bo też małe co nie co mam do zamówienia:)Wpadnij do mnie koniecznie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne fartuszki! Kolorystyka dobrana super :) Pozdrawiam i zapraszam http://ku-polechtaniu-duszy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zestawy, pięknie musza wyglądać zwłaszcza na gospodyni:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No ba ,rewelacja;)wszystko tak ładnie połączone;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne :)))

    Zapraszam Cię do zabawy Liebster Blog
    http://patchworkladybird.blogspot.co.uk/2014/02/wyroznienie-liebster-blog.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko super, fartuszki piękne...ty wiesz że ja kocham wszystko co szyjesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne rzeczy tworzysz :) Super zdolna osóbka z Ciebie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim fartuszku aż chce się gotować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U Ciebie te czerwienie zawsze tak pieknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne serduszka i pięknie wykończony fartuszek.
    pozdrawiam i zapraszam do różanej galerii

    OdpowiedzUsuń