czwartek, 5 grudnia 2013

Migawki ze sklepiku

Dziś uświadomiłam sobie,że do Świąt zostało 19dni.Trzy soboty.U nas tydzień odliczany jest od soboty do soboty.W soboty nie pracuję,mam czas na odgruzowanie domu,no i musze jeszcze się zmieścić z wszystkimi przedświątecznymi porządkami.
W mojej pracowni cały czas działam na wysokich obrotach,a nie udało mi się zrealizować nawet połowy świątecznej oferty...No cóż,w przyszłym roku też będą Święta:))
 
Chciałam Wam dziś pokazać kilka migawek z pracowni  i zaprosić Was na pewne Targi....
 
 







Jeżeli macie ochotę to zapraszam na
 
http://lenzbawelna.pl/index.php
 
A teraz zaproszenie na Targi Fajnych Rzeczy,które odbędą się 22.grudnia na Starówce w Bielsku-Białej. (ul.Rynek 4, 1.piętro)
 
Targi będą się odrywać podczas imprezy "Święta na starówce" ,poza licznymi atrakcjami będzie można też zobaczyć występ zespołu Zakopower;)
 
https://www.facebook.com/fundacja.kalejdoskop
 
Na FB stronie możecie zobaczyć wystawców,którzy będą brali udział w kiermaszu.Będą sukcesywnie dodawani na stronę.Sama jestem ciekawa.....;)
 
Trochę mnie martwi to pierwsze piętro,no i fakt,że targi są przed samymi Świętami,ale może coś z tego będzie:)
Może poznam znowu blogujące dziewczyny,które ujawnią się podczas targów;)
 
Pozdrawiam Was serdecznie,trzymajcie się i nie dajcie się huraganowi...
 
Agnieszka.
 


25 komentarzy:

  1. jak zawsze pięknie, cudnie i w ogóle.
    Targów ci troszkę zazdroszczę ale ja rok zamykam 19./20 grudnia (wigilijka firmowa) i skok do nowego roku. Teraz czeka mnie 2-3 tygodnie wyjazdó, rozjazdów ehhh juz mam dość. Ściskam mocno i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne rzeczy mas w sklepie, naprawde odoba mi sie wszystko,pozdrawiam,ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój sklepik to część mojego marzenia , mam nadzieję że uda się go zrealizować w przyszłym roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam trochę daleko, będę trzymać kciuki za dobrych klientów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świątecznie w sklepie masz:) Uroczo

    OdpowiedzUsuń
  6. Me encantan los arbolitos, quiero probar a ver si me salen.
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, świątecznie, nastrojowo :)
    Trzymam kciuki za targi :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej jakież Ty piękności tworzysz! Same cuda! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ślicznie, nastrój świąteczny, piękne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne rzeczy szyjesz!Powodzenia w sprzedaży na targach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam za sobą mój pierszy Kiermasz Świąteczny. Odbył się u nas 1 grudnia. To był mój debiut -
    bardzo udany ;) .
    Życzę Tobie powodzenia na targach i zapraszam do mnie.
    Jola z bloga "żyjąc z pasją".

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie u Ciebie :) I mam pytanie - gdzie kupiłaś te białe regały?

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj gdybym tam wpadla.. ta poleczka z bezami i brazami najpiękniejsza;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie u Ciebie , powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Będzie miło znowu Cię zobaczyć ,Bożenko;))

      Usuń
  16. Wspaniale migawki z pracowni, w takim miejscu bym mogła się relaksować!! <33

    OdpowiedzUsuń
  17. alez przecudna pracownia;))))juz tyle w niej pieknosci,ze nie ma co sie martwic,ze sie nie wyroisz,jest z czego wybierac;)))pozdrawiam cieplo;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne przedmioty! Chciałabym je wszystkie ;))) albo umieć takie zrobić ;) może niedługo, bo moja pierwsza maszyna już zakupiona i czeka ;))
    Do Bielsko-Białej też bym chętnie pojechała!! Ale niestety... nie osiągalna dla mnie na dzień dzisiejszy podróż ;) widze że w centralnej i południowej Polsce co chwila jakieś targi, warsztaty itd. a na pomorzu nici....
    Pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak w fabryce Mikołaja, targi z takimi cudnymi pracami z pewnością będą udanę :)
    pozdrawiam gorąco,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak pokazujesz migawki ze sklepiku to mam czym oko cieszyć(oczywiście wszystkie twoje prace)-pięknie to szyjesz i te kolorki.Wszystko passe:))))))))))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Och ja wciąż jestem pod wrażeniem Twojej pracowni ! A Twoje prace na targach..pójdą jak bułeczki ...ja tam wstąpię ! Musze poznać więcej wariatek ...
    a te małe woreczki w krateczkę z koronką..no zjem je zaraz :) super !

    OdpowiedzUsuń