czwartek, 29 sierpnia 2013

Candy powitalne;))


Z wielka przyjemnością ogłaszam powitalne candy,już od długiego czasu planowane,jednak wiele czynników złożyło się na to,że termin skłaniający do ogłoszenia tej radosnej wiadomosci ciągle się przesuwał.A wiadomość jest taka że wreszcie udało mi się otworzyć internetowy sklep w którym będę sprzedawać swoje produkty.
Nie jest on jeszcze idealnie dopracowany,wiele rzeczy na pewno trzeba będzie w trakcie poprawić,ale cieszę się że już może otworzyć swoje podwoje.Produktów będzie o wiele więcej,mam  mnóstwo planów,ale potrzebuję trochę czasu,żeby wszystkie zrealizować.Wiele z Was kupowało moje twory na Srebrnej Agrafce  ale myslę,że w nowym sklepie będzie po prostu łatwiej i wygodniej.
Będę Wam wdzięczna za wszelkie sugestie,opinie i podpowiedzi.
 
Nie przeciągając już dłużej zapraszam Was do mojego sklepu Len z Bawełną
 
 
 
 
A wracając do candy,zasady są takie jak zwykle:
 
1.Komentarz pod postem wyrażający chęć udziału w candy
2.Napiszcie też w komentarzu ,ale szczerze ,co można by jeszcze zmienić,jakie rzeczy chętnie  widziałybyście w asortymencie.
3.Zamieśćcie podlinkowane zdjęcie u siebie na blogu
4.Osoby nie prowadzące bloga zostawiają adres mailowy.
 
Zabawa trwa do końca września tj do 30 września.
 
A nagrodą jest bon na zakupy w moim sklepie o wartości 100zł.

 
A teraz przegląd półek,zdjęcia kiepściutkie,bo robione w totalnym biegu,jutro zaczynam pakowanie części towaru na wspomniane już ostatnio Jasnogórskie Dożynki,mam sporo towaru,którego nie wstawiałam jeszcze do sklepu,bo po prostu nie zdążyłam,po powrocie z Częstochowy sfotografuję i wrzucę na Len z bawełną.
 

 
 
 
Uszyłam kilka nowych okładek na zeszyty




 
Tutaj też okładka
 


 
i beżowe koszyczki na pieczywo
 







 
 
Serdecznie Was zapraszam w moje progi,będzie mi miło Was gościć;))
Pozdrawiam,
Agnieszka.







157 komentarzy:

  1. Ja się ustawiam oczywiście;-)
    Serdecznie gratuluje nowego sklepu.!
    Cały asortyment jest cudny i nic już chyba bym nie zmieniła... :-) Czekam oczywiście na więcej dostępnych cudeniek, a póki co już kilka mi w oko wpadło;-)
    Pozdrawiam.!

    OdpowiedzUsuń
  2. W związku z tym,że jak wiesz jestem Twoja wielką fanką zakochaną w Twoich pracach staję w kolejce po Twoje cudowności i mama nadzieję,że właśnie mi się poszczęści bo...kocham...bo podziwiam....bo uwielbiam!!!A co bym zmieniła NIC!!!A gdybym miała wolne środki wszystko bym kupiła!!!Bardzo,bardzo marzę o wygranej:))A przy okazji,napisałam słówko o Tobie w moim nowym poście:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Biegnę się zapisać i reklamować nowe miejsce sercem tworzone. Pięknych upiększaczy i umilaczy domowych jest mnóstwo, trudno jest wybrać. Dla siebie widziałabym lniane beże /Twój zestaw jest pełen uroku/ ale już dla dzieci zupełnie inne.
    Marzy mi się właśnie taka okrągła podusia tylko z haftowaną różą. Myślę, że też dodatki w klimacie małego Marynarza byłyby mile widziane w sklepiku.
    Ciepło pozdrawiam i zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw małego marynarza na pewno będzie,dzieki;))

      Usuń
  4. Ja rowniez ustawiam sie w kolejce:)
    Twoje praca sa sliczne, widac, ze wykonujesz je z dbaloscia o szczegoly.
    Jestem zakochana w poduszkach, szczegolnie tych w groszki.
    Jesli chodzi o sugestie do sklepiku, to mysle, ze moglabys dodac lampki nocne na drewnianej lub metalowej nozce, bielone, z uszytym kloszem (takie jak masz w swoim mieszkaniu, piekne na zdjeciach), a drugi pomysl to koszyczki wiklinowe z wysciolka z materialu :) ;)
    pozdrawiam cieplutko,
    Agnieszka
    http://agneslake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! Zapisuję się na Candy! Podziwiam talent do szycia (i tworzenia) takich cudów i cudeniek. Jeszcze nie mam określonego pomysłu, co chciałabym widzieć w sklepie, ale jak tylko przyjdzie mi coś do głowy to zaraz zgłoszę. Pierwsze o czym pomyślałam to romantyczne (śnieżnobiałe) poszewki i pościele z haftami!
    Pozdrawiam serdecznie. Viola.

    OdpowiedzUsuń
  6. staje w kolejce:)) Gratuluje otwarcia sklepu i zycze powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też ustawiam się w kolejce tworzysz tak boskie rzeczy ,że jak oglądam to chciałabym wszystko,śledzę Twojego bloga od roku i jesteś niesamowita,a najcenniejsze są twoje rączki które potrafią wyczarować takie cudeńka ,dla mnie co byś tylko dołączyła do asortymentu w Twoim sklepiku to i tak bym kupiła,pozdrawiam i zapraszam do mnie dopiero zaczynam ale będzie mi bardzo miło jeśli będę mogła cię gościć,pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się zapisuję :) Piękne przedmioty, absolutnie niczego tam nie brakuje, wszystko wygląda pięknie i profesjonalnie, widać, że to co robisz sprawia Ci przyjemność.
    Gratuluję sklepu internetowego i życzę powodzenia!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się na Candy :) a co do rad to nie pomogę bo przeglądam Twoje posty i podziwiam Cię za odwagę :) trzymam kciuki za Twój nowy interes :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie odszyte masz wszystko i piękne pomysły, więc niech klienci drzwiami, oknami i witrynami do Ciebie przychodzą- czego Ci z serca życzę:DDD A na candy oczywiście się zapisuję:D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tez ja też :)
    pięknie jak zawsze, Gratuluje konsekwentnego realizowania marzeń
    i tez chyba bym nic nie zmieniła

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też ustawiam sie w kolejce , wszystko cudne jak zawsze , opanowane do perfekcji , zdolnosci mozna tylko pozazdrościć , moze mi sie poszczęści dla mojego synka , bo też jest takim esteta jak Ty pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj ;)

    Myślę, że jeśli ruszysz z produktami w tej chwili niedostępnymi - to będzie szeroki asortyment ;)

    Podziwiam I POZDRAWIAM ;)

    m.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie śliczności poszyłaś!!
    A propos okładek na zeszyty to właśnie szyję synkowi do szkoły.
    Na candy zapisuję się z przyjemnością:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie Ci gratuluję sklepiku. Pomysł świetny, a i nazwa bardzo trafiona. Przedmioty piękniusie!
    Twórz dużo poszewek, obrusików, zasłonek, ozdóbek, zabawek, wszystko wygląda ślicznie... więc i ja staję nieśmiało w kolejce po bonik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale Pięknie! Gratuluje sklepu i pomysłów. Twoje wytworki:) są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aguś gratuluje sklepu:) zupełnie nie mam pomysłu co by można jeszcze w nim wprowadzić ale na candy się zapisuje i mocno ściskam kciuki bo bardzo mi zależy by u ciebie wygrac:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję, podziwiałam pracownię na decco a zaraz pędzę do sklepiku:) Oczywiście na candy się zapisuję:) pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  19. To i ja ustawiam się w kolejce:)Po pierwsze jednak gratuluję sklepiku, idziesz jak burza:))
    Nie śmiałabym mieć uwag do Twoich wyrobów, są perfekcyjne, ale jeśli można skomentować wygląd sklepiku, to z własnego doświadczenia podpowiem, że zdjęcia białych i bardzo jasnych produktów lepiej robić na ciemniejszym tle, najlepiej szarym:))Są wtedy dużo lepiej widoczne:))Życzę mnóstwa klientów:)) Pozdrawiam bardzo serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też się ustawiam w kolejce :-) odnośnie sklepu - nie widze toreb lnianych i bawełnianych na zakupy i sukienek na zioła, masz takie w asortymencie? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,mam w planie,troche czasu minie,zanim się z wszystkim uporam,ale przecież nie od razu Rzym zbudowano;)))

      Usuń
  21. Z miłą chęcią zapisuję sie na Twoje Candy.
    CZekam na rozszerzeony asortyment.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Agnieszka, I love your work and be happy getting in line for candy :) Congratulations on the opening of the store, it is great!
    And welcome to my blog
    http://myffka.blogspot.ru/

    Greetings from Russia,
    Victoria.

    OdpowiedzUsuń
  23. Serdecznie gratuluję otwarcia sklepiku!!! Rozejrzałam się i widzę, że poruszanie po nim jest bardzo łatwe, a mnogość i różnorodność towarów nie pozwalają mi się do niczego przyczepić ;) Próbowałam wymyślić co by można było jeszcze wyczarować ze lnu i bawełny, ale nic mi nie przychodzi do głowy. Jest wszystko! Oby tak dalej!
    Z przyjemnością staję w candowym ogonku.
    Pozdrawiam i powodzenia!!!
    Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
  24. wielkie rzeczy , piękne rzeczy!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również dołączam do zabawy na candy :) W sklepiku wszystka cudne i w dobrych cenach :) Czekam z niecierpliwością na ofertę lambrekinów :) Pozdrawiam serdecznie i gratuluję świetnego sklepu i pięknego asortymentu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja się zapisuję na candy, a w sklepiku wszystko piękne tak jak w rzeczywistości(widziałam w Parku w Chorzowie)
    www.piatkowepysznosci@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ustawiłam się w kolejce do wygranej....
    Sklep super. Może skup się na poszukiwaniu nowych tkanin, bo pomysły i wykonanie masz tak dobre, że nie wart nic zmieniać. Pozdrawiam serdecznie.
    Jola z bloga "żyjąc z pasją".

    OdpowiedzUsuń
  28. Twój sklep jest bardzo przestronny i fajnie się po nim chodzi, piękne rzeczy, mi na pomysł wpadło, aby do fartuszków dodać ( damsko-męskie oczywiście) i jeszcze zapaski i można by też uszyc filuterną czapkę, takaą jak miał dawniej pan na budyniu. Chętnie zapisuje się do Ciebie na Candy, pozdrawiam i życze powodzenia w biznesie:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po Candy. Próbowałam znaleźć coś, co mogłabym podpowiedzieć, ale obawiam się, że jest perfekcyjnie :) Poruszanie po sklepie jest przejrzyste i łatwe. Ja może dodałabym troszkę koloru w tkaninach. Choć len też jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  30. Stawiasz pierwsze kroczki ale od razu są bardzo udane. Sklepik przejrzysty i łatwy w obsłudze. Powodzenia!!!
    Staję w kolejce po szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja z racji swojego zawodowego testowania, napiszę, że jest pewien błąd - kiedy najeżdżamy na kategorie, to rozwija się od razu pierwsza od góry i mimo tego, że najedziemy na inną kategorii- np. dla dzieci, to ta najwyższa lista nie znika, co w niektórych przypadkach skutkuje tym, że się przysłaniają podkategorie

    a sklep i rzeczy, w które nim oferujesz - bajeczne i dlatego z wielka przyjemnością wezmę udział w Twoim candy...z wielką

    http://szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję,muszę zlecic odpowiedniej osobie sprawdzenie tego,bo ja w firefoxie i w explorerze sprawdzałąm,a na chrome już nie,dzięki;))

      Usuń
  32. i jeszcze dodam, że dzieje się tak na przeglądarce chrome (widzę, że na firefoxie jest ok) :)

    OdpowiedzUsuń
  33. aaa i jeszcze myślę, że fajną rzeczą byłoby wyszukiwanie przedmiotów po kolorach - baardzo przydatna funkcja

    OdpowiedzUsuń
  34. Też się zapisuję! Sklepik masz cudny. Trudno się czegoś doszukać, ale może więcej kolorowych tkanin np na obrusy, serwety. Tylko to przychodzi mi do głowy...Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  35. Kibicuję od zawsze Twoim wytworkom. Są one inspiracją dla mnie i nie tylko.
    Trzymam kciuki za sklepik.Jest w nim kolorowo i na bank szybko znajdą małych i dużych wielbicieli. Ja bym nic nie zmieniła :)
    Zapisuję się z ogromną przyjemnością na Twoje candy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam serdecznie :)
    Wszystkie twoje wyroby są cudne i mam na nie chrapkę.
    Ostatnio szukałam w sklepach dobrych, chłonnych ściereczek, no nie tak łatwo takie kupić. Koronki u ciebie w pracach dają wiele uroku. Myślę, że nie było by problemu dla twoich zdolnych rączek doszywanie do np. ściereczek kanwy. Wiele z nas wyszywa i z pewnością wpasowanie ulubionego wzoru własnoręcznie dopełniło by jej urok.
    To tylko taka mini sugestia z mojej strony, pewnie dla tego, że ostatnio wzięłam się za wyszywanie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. No! Kochana! To gratuluję i życzę powodzenia! :) Oczywiście na początek czekam niecierpliwie na wszystkie artykuły ;) a tak to tylko mam taką sugestię, żeby była opcja wyświetlania wszystkich produktów na stronie, nie tylko dzielonej kategoriami. bO ja lubię mieć wszystko pokazane i nie lubię chodzić po kategoriach. Bo zabiera to za dużo czasu a ja zawsze szukam czegoś co mi wpadnie w oko ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu,możesz nacisnąć opcję PRODUKTY i wtedy wyświetli się wszystko:)

      Usuń
  38. Jestem wielbicielką Twojego talentu!!!! Gratuluję sklepiku i chętnie wezmę udział w Candy!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Więcej wiary w siebie. Szyjesz pięknie i nie zakładaj, że ktoś Ci będzie zaraz zwracał uwagę - raczej wszyscy powinni gratulować i trzymać kciuki.Tak jak ja.
    Co do pomysłu - ja mam drewniany stół i krzesła w jadali i chciałabym mieć jednakowy obrus i takie siedziska na krzesła. Do tego np. ściereczka, ręczniczek, rękawica kuchenna i zasłonka w kuchni. Super zestaw. Widziałam takie kąciki w salonach krawiectwa kuchennego: karnisz, mały stolik i aranżacja. Wszystkiego na raz się nie zrobi, ale powolutku może Ci się uda.

    Kibicuje Tobie i sklepikowi. No i śledzę bloga. Ila

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluje i życzę sukcesu :) Tworzysz cuda, więc sukces masz praktycznie gwarantowany :)
    Oczywiście jako fanka Twojej twórczości stoje w kolejce po nagrodę :)

    pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka
    szymanska25@wp.pl

    ps info o zabawie umieszczam na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  41. uuu... jaka kolejeczka na rozdawajkę... ja tam też się zapisuję bo podziwiam Twoje szyciorki już od chyba 2 lat !
    piękne rzeczy tworzysz tym bardziej, że ' czujesz ' kolorystykę...
    wiesz Aguś... myślę, że dla tak zdolnej dziewczyny jak Ty nie sprawiłoby kłopotu szycie coś dla dzieci... malutkich
    osobiście mam juz dorosłe dzieciaki ale wiem, że temat małych dzieci ' handlowy '...
    jutro postaram sie zrobić skan pewnych tworków ( wyślę Ci mailem ) ale są to tylko foty gdzieś kiedys wyrwane z gazet; jednak nadal na czasie... byc może po ich obejrzeniu inne pomysły wpadną Ci do głowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zerknę,Joasiu,masz racje,zawsze jest zapotrzebowanie na twory dla dzieci :))

      Usuń
  42. Zapisuję się
    A co brakuje w twoim asortymencie? Szczerze to niczego - nic mi nie przychodzi do głowy co byś jeszcze mogła szyć. Masz zaplecze bardzo urozmaicone :)

    OdpowiedzUsuń
  43. zapisuję się do zabawy :) banerek na: zuzapasjonatka.blogspot.com
    Gratuluję sklepiku i talentu do wykonywania tak pięknych rzeczy, takiej pomysłowości. Twoje wyroby są cudowne, sama lubię takie słodkie kolory, napawające spokojem. Jeśli chodzi o asortyment to jest w nim dużo ciekawych rzeczy, niektórych nie spotykanych, ale myślę sobie może o jakiś prostych lalach dla dziewczynek, ale nie typu Tilda, ale takich większych, prostszych w swej formie i kształcie, takich po prostu do przytulania. Także poduchy w różnych kształtach (chłopięcych, dziewczęcych) byłyby fajne. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Agnieszko:)z przyjemnością zapisuję się na Twoje cukierki:))))Wszystkie Twoje szyjątka są śliczne:)))Moja propozycja dla Ciebie-fartuszki kuchenne w komplecie z rękawicą ,ściereczką lub czymś jeszcze:))i dla maluszków pana metkę:)robi furrorę wśród maluchów i ich mam:))pozdrawiam i trzymam kciuki za Ciebie i za siebie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Bożenko,Pani Metka jest na liście;))A fartuszki myslę,że jeszcze takie dla małych dziewczynek by się przydały;))

      Usuń
  45. Gratuluję sklepu i życzę wielu klientów :))
    Strona jest bardzo przejrzysta i łatwo można znaleźć to, czego się szuka :) jedyne co bym zmieniła, to przeniesienie "koszyka" i "kategorii produktów" na lewą stronę. ;) poza tym - rewelacja! :)
    oczywiście zgłaszam się do zabawy, pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję sklepiku Agnieszko!! Śliczny! Z miłą chęcią zapisuje się na Twoje candy. Twoje prace są niesamowite!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję sklepiku,
    przyszły mi do głowy pokrowce na krzesła, ale zobaczyłam, że jest już zakładka, więc myślę...że jak uzupełnisz asortyment to będzie oki:)
    choć może jakieś zabawki dla dzieci, jakbyś miała ochotę?:)))

    pozdrawiam, banerek umieściłam tu
    http://agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. I ja nieśmiało chciałabym zapisać się na candy ;). Najbardziej podoba mi się to, że jesteś otwarta na propozycje i dopasowujesz się do potrzeb klientek. Cieszę się, że będzie sklepik internetowy. Chciałabym, żeby było w nim więcej produktów dla dzieci. Wiem, że to tylko kwestia czasu. I tak osiągnęłaś już bardzo dużo: cudna pracownia, teraz strona internetowa. Powoli pozapinasz wszystko na ostatni guzik. Teraz najważniejsze, żeby się szyło :)))))).
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :)))))
    olusiak16@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Zapisuje się również i mam nadzieje ze będę mogła powybierać sobie kilka cudeniek chociaż powiem szczerze że nie wiedziała bym co wybrać, podoba mi się wszystko!!
    ania112@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  50. I ja również ustawiam się w kolejce :-)
    Co do Twojej prośby, to dla mnie Twój asortyment jest tak duży, że już nic nie przychodzi mi do głowy...
    Gratuluję pracowni - jesteś niesamowita!!! :-)))
    Pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  51. Aguś - moje gratulacje! Na pewno wszystko dotrze się z czasem. W sklepie dużo kategorii i produktów :) Nie ma łazienki - nie wiem czy celowo, może jakieś ręczniki z inicjałami wprowadzisz, dekoracje łazienkowe - rybki, koniki morskie? Może dział - Przechowywanie - torby na papier, koszyki materiałowe, woreczki na grzyby itp.
    Muszę napisać, że od dawna miałam chrapkę na coś od Ciebie, chyba muszę sobie założyć jakiś fundusz zakupowy, gdyby przypadkiem nie udało mi się wygrać w Candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha,ha,fundusz zakupowy;))myślę,że mąż się ucieszy;))

      Usuń
  52. gratuluję sklepu i cudeniek szytych...a może jeszcze zazdroski na okna kuchenne:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. zgłaszam się! :)
    Jeżeli chodzi o asortyment, to może jakieś ciuszki dla dzieci - czapeczki, skarpetki itp. (każda mama bardziej ceni coś, co jest robione z myślą o dzieciach i handmade, niż wytwórnie hurtową ;), śliniaczki, oprócz tego jakieś kocyki z metkami dla dzieciaczków (dzieci uwielbiają metki!), może jakieś ręczniczki... :)
    agoooooosia@gmail.com

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. z przyjemnością ustawiam się do kolejki... cudne rzeczy robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Potrafię się oprzeć wszystkiemu z wyjątkiem pokusy.... a Wasze cuda kuszą nieziemsko!
    Widziałam na żywo i w kolorze !!!!
    W Waszym sklepie, każdy z pewnością znajdzie wszystko o czym zamarzy- teraz już tylko trzeba marzyć....

    OdpowiedzUsuń
  56. Ojejku jejku, tworzysz cudowności, nic więcej mi nie potrzeba, jestem nasycona :)Ustawiam się w kolejce i trzymam kciuki bo mam już listę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też się zapisuję i gratuluję pomysłu na sklep. Piękne rzeczy można w nim kupić. A może jeszcze jakieś torby i siatki :-).

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale rewelacyjne rzeczy!
    Dopisuję się do kolejki!
    Asortyment? Hmmm... ja bym może dołożyła coś do książek :) Np. zakładki. Chętnie zobaczyłabym też jakąś biżuterie np. opaski, gumki z jakimś efektownym dodatkiem i in.

    Zapraszam również do mojej zabawy:
    szezlaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja nie mam pojęcia co by tu jeszcze do asortymentu dodać! Oczy pogubiłam w tych ślicznościach. Ja uwielbiam lniane ubrania i nie przejmuję się zagnieceniami. Może lniane spódniczki z aplikacjami?
    Przedłużam ogonek i candy reklamuje tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. dłuuuga kolejka, ale może się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zapiszę się i ja nitkapanipee.blogspot.com
    Śliczne rzeczy szyjesz :)
    obserwuję i pozdrawiam EdytaPee

    OdpowiedzUsuń
  62. Zapiszę się też ja :) Śliczne rzeczy tworzysz. Do sklepiku zajrzałam i bardzo mi się podoba. Kocham pastele ostatnio. :)

    Banerek zamieściłam na blogu http://design-my-home-and-garden.blogspot.com/

    Pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  63. Witam cieplutko!

    miałam ogromne szczęście trafić na Twojego bloga! Tworzysz tak piekne rzeczy, że aż chciałoby się je zjeść;) Cudowne tkaniny komponujesz z dodatkami, które idealnie się razem komponują. Jestem zachwycona i z przyjemnością dołączam do grona obserwujących:) Na pewno będę do Ciebie częściej zaglądać.

    Chętnie wezmę też udział w Twoim candy! Gratuluję otworzenia sklepu i trzymam kciuki za pomyślny rozwój interesu:)

    Banerek na blogu za chwilkę zamieszczę.

    Gorąco pozdrawiam!
    magnolienrinde

    OdpowiedzUsuń
  64. Witam!
    Jestem pod ogromnym wrażeniem nie tylko samego sklepu ale wszystkich Twoich prac. Mega gratulacje! Myślę, że po uzupełnieniu całości planowanego asortymentu będzie właściwie wszystko czego można by zapragnąć. Brakuje mi może wieszaczka na papier, może jakiś zapachowych woreczków, ale to też można podciągnąć pod istniejące już kategorie. Podziwiam i życzę sukcesów.
    oczywiście chętnie ustawiam się w kolejeczce po cukierasy:)
    Pozdrawiam
    Agnieszka
    agnieszka.sonnek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluję otwarcia własnego sklepu i życze powodzenia:)
    Wszystkie Twoje szyjatka sa wyjatkowe i jedyne co mnie osobiscie brakuje to fartuszki kuchenne-ostatnio chodzą mi po łowie i mam w planach uszycie nowego.Jakbys do swoich zestawów kuchennych dołaczyła fartuszki, to na pewno klienci byliby nimi zainteresowani.Pozdrawiam,ABily

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję i życzę powodzenia:-)
    Ustawiam się w tej długiej kolejeczce:-)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  67. I my zapiszemy sie na candy :)
    Pierwszy raz tu jestesmy :) zaprasamy do siebie
    Mojamalaskandynawia.blogspot.com
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  68. same śliczności ! może będę miała szczęście :)
    banerek na blogu // http://ingasz.blogspot.com/ //

    OdpowiedzUsuń
  69. Chętnie wezmę udział, banerek już na moim blogu, zapowiadany asortyment wydaje się szeroki i ciekawy, wprowadziłabym serię z kolorach biały/fiolet. Widzę, że będą pokrowce na krzesła, ale czy będą też cienkie takie cienkie podkładki na krzesła? Pokrowce nie są w moim stylu. Z tego co na razie jest dostępne podobają mi się kieszonki na sztućce i proporczyki :) Pozdrawiam i życzę powodzenia ze sklepem :)

    OdpowiedzUsuń
  70. staje grzecznie w kolejce :)
    co prawda jestem tu nowa ,ale zostaję na dłuzej , piękne rzeczy szyjesz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  72. Witaj:)Bardzo chętnie spróbuje sił w candy.Ja jestem zachwycona Twoim sklepikiem i fajniutko go nazwałaś :)Dziewczyny tez fajnie podpowiadają co by jeszcze dodać. A tak ode mnie może jeszcze spróbować wyczarować pokrowce na krzesła i abażury,klosze na lampki.Wiem,że potrafisz bo zdolna babka z Ciebie :)Pozdrawiam :)
    E-mail agata.kosacka@interia.pl

    PS. niechcący usunęłam poprzedniego posta ...

    OdpowiedzUsuń
  73. Ustawiam się w kolejce do losowania. Gratuluję założenia sklepiku i życzę powodzenia w prowadzeniu. Proponuję dodać opcję szycia na zamówienie, na wymiar (coraz modniejsze są pieluszki dla dzieci z materiału - możesz z tym spróbować). Pozdrawiam i trzymam kciuki za sukces w biznesie

    OdpowiedzUsuń
  74. Z chęcią się zapisuję. W sklepiku jest tak pięknie, że nic bym nie zmieniała. Pomysłów Ci nie brak i wiem, że stworzysz wiele cudowności. Proponuję też uszycie pojemników na zabawki i mniejszych na akcesoria dla maluszków i może jakieś kosmetyczki na pampersy i chusteczki.

    OdpowiedzUsuń
  75. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  76. coś stało się z moim pierwszym komentarzem, który umieściłam:(
    uwielbiam Twój blog i Twoje prace. Wszystko co tworzysz jest śliczne i cudowne. Chętnie zobaczyłabym więcej z wystroju okien w Twoich pracach.

    OdpowiedzUsuń
  77. Chętnie dopisuję się do kolejki:))) Piękne rzeczy tworzysz, a sklepiku to można tylko pozazdrościć. Gratuluję i życzę powodzenia:)))

    OdpowiedzUsuń
  78. Witaj! :) Trafiłam tu dzisiaj przez przypadek i jestem oczarowana. Sama próbowałam szyć i niestety skończyło się tym, że materiał leży w szufladzie i czeka na cud ;) W sklepiku na obecną chwilę brakuje serduszek (ale widziałam na blogu, więc to kwestia braku), a z nowości to może organizer na łóżeczko dziecięce? Taki, w którym można trzymać wszelkie potrzebne rzeczy - pieluszki, pudry i inne... Zerkałam do sklepu i nie widziałam, więc mam nadzieję, że pomysł się przyda :) Gratulacje z okazji otwarcia sklepu!

    OdpowiedzUsuń
  79. Ślicznie tu u Ciebie i sklepik uroczy. Chętnie stanię w kolejce :)
    A jeśli chodzi o zmiany to ja bym nic nie zmieniła, a co bym chętnie zobaczyła to ocieplacze na kubeczki to teraz jest bardzo modne szydełkowe ale z lnu i bawełny też byłyby śliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. Gratuluję sklepiku i życzę powodzeniaw handlu :)))
    Co do sugestii - mnie zawsze "kupują" detale rzeczy na które mam "smak" i to one przesądzają o tym czy kupuję czy nie, Ty je pokazujesz i tak trzymaj :)
    PS. boskie okładki !!!
    Oczywiście z wielkim apetytem ustawiam się wśród chętnych na Twoje cukierasy :)))

    OdpowiedzUsuń
  81. Rzeczy tworzysz przepiękne, tak dopracowane w każdym milimetrze że aż niemożliwe :) Serdeczne gratulacje z otwarcia sklepiku, trzymam kciuki za klientów walących drzwiami i oknami :) Co do zmian, to może więcej rzeczy dla najmłodszych? jakieś tulanki, obrazki do pokoju czy coś w tym stylu?
    Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  82. Zapisuję się z wielka przyjemnością :)
    Do sklepu będę chętnie zaglądała.. jest tam tyle wspaniałości.. więc sama nie wiem czego by tu jeszcze brakowało.. :) hmm.. dla mnie jest idealnie :)
    BUZIAK :) może uda mi się wygrać :) wówczas zaszaleje :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Zapisuję się z wielka przyjemnością :)
    Do sklepu będę chętnie zaglądała.. jest tam tyle wspaniałości.. więc sama nie wiem czego by tu jeszcze brakowało.. :) hmm.. dla mnie jest idealnie :)
    BUZIAK :) może uda mi się wygrać :) wówczas zaszaleje :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Trafiłam tu przypadkiem, ale bardzo mnie cieszy ten przypadek, bo Twój sklepik to istny kufer skarbów. Prosiłaś aby napisać co powinnaś zmienić, moim zdaniem nie ma mowy o jakiejkolwiek zmianie, a jedynie ewentualnych dodatkach, brakuje mi w sklepiku czegoś o bardziej męskim charakterze. Jest pełno pięknych delikatnych kwiecistych wzorów, które faktycznie pasują do pięknych jasnych kuchni czy zastaw. Znalazłam co prawda trochę granatu trochę czerwieni i zarówno te akcenty jaki i te pastelowe są piękne, ale myśląc o swojej przyszłej kuchni na pewno bym chciała jej nadać lekko ostrego charakteru. A to tylko po to aby mój partner czuł się w niej równie dobrze. Jednym słowem aby mieszkanie stanowiło połączenie jego i mnie. I oczywiście można zrobić odwrotnie ze to meble będą miały ostry wyraz, a dodatki będą delikatne. Ale myślę, że opcja "w drugą stronę" też będzie ciekawa:)

    Blog obserwuję, a banerek dodałam.
    Pozdrawiam,
    http://made-in-joy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratuluję sklepiku i mocno trzymam kciuki z powodzenie wszystkiego co sobie zaplanowałaś :)
    Ja bym z chęcią obejrzała wszystkie te śliczności wyraźniej (fajnie by było, gdyby zdjęcia mogły być trochę większe, wyraźniejsze i więcej detali)

    Ustawiam się w kolejce i czekam niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Ustawiam się w kolejce, bo tworzysz naprawdę przepiękne rzeczy :) A co bym zmieniła? Może dodała trochę mocniejszych kolorów, np soczystej żółci, śliwkowego fioletu albo turkusu :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Same śliczności! Zapisuje się!
    Powodzenia w sklepiku!

    OdpowiedzUsuń
  88. Piękne to Twoje szycie i chętnie zapisuję się na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  89. Śliczności tworzysz. Myślę o kieszonkach na sztućce. Są przecudne :)
    Biorę udział w Candy i udostępniam u siebie baner :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Ależ cudowności tworzysz!!!Te beże mnie zachwyciły.Ja także ustawiam się w kolejkę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  91. Ależ cudowności tworzysz!!!Te beże mnie zachwyciły.Ja także ustawiam się w kolejkę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  92. Ależ cudowności tworzysz!!!Te beże mnie zachwyciły.Ja także ustawiam się w kolejkę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  93. Gratuluję sklepu.
    O czym pomyślałam, to albo jest, albo będzie bo są zapowiedzi.
    Oczywiście zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  94. CUDA :) chętnie stane w kolejce. angelina-molecka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Wyjść z zachwytu nie mogę!!Cudownośći w tych naturalnych kolorach,lub pastelach!!Nic dodać nic ująć...mega cuda!!!Asortyment nic nie pozostawia do życzenia...wszystko zachwyca!
    stoję na końcu kolejki ale pewnie jeszcze daleko za mną się ustawią kolejni chętni :))
    baner na moim blogu http://wiolaolsz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Przecudne rzeczy tworzysz! Ach, chciałoby się nie jedno przygarnąć do domku! Co jeszcze można by stworzyć? Pamiętam, że kiedyś na jednym z blogów widziałam opasłe zeszyciki obszyte materiałem z przekładkami w środku z scrapbookingowych kartek, służące do planowania i wszelakich zapisków. Innym pomysłem są wieńce ozdobione różami z materiału, szytymi ptaszkami, czy domkami dla tychże ptaszków, serduszkami - bardzo ciekawa dekoracja ;) I może jeszcze maleńkie breloczki, najlepiej pachnące, w kształcie serduszek, kurek - do kluczy, do tornistra ;) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na bloga, banerek tamże: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Piękne rzeczy masz w sklepiku, chętnie się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  98. gratuluje otwarcia sklepu- hmm dodawac- ciezko tak jednoznacnzie cos napisac bo masz tam sporo fajnych rzeczy a i widac,ze glowa pelna pomyslow- napewno dodatki zawieszki bo tego nigdy dosc (szczegolnie w tak obecnie na topie klimacie w kropki :P)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  99. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia! Nie wiem co jest najpiękniejsze, bo dostałam oczopląsu :)) Czemu dopiero dziś tutaj trafiłam? ...
    Ustawiam się w kolejce, bez wahania dodaję do obserwatorów i wkrótce zajrzę na dłużej :))

    OdpowiedzUsuń
  100. jestem tu po raz pierwszy ale widzę ,że niesamowite rzeczy tworzysz i chętnie coś przygarnę . Z okazji otwarcia sklepu życzę Ci klientów z dużymi portfelami doceniającymi rękodzieło . Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  101. zapisuje się , a banerek na moim blogu: http://dziesiec-stron-swiata.blogspot.com/ :)
    nie wiem co bym zmieniła,ale czekam na świąteczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  102. A może i mi się uda wygrać?:) CZekam na wyniki z niecierpliwością:) Zapraszam też na moje Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Kochana miałam jeszcze napisać czego mi brakuje w Twoim sklepie;) a więc ZASŁONEK:) Jest taka kategoria już chciałam wejść coś może wybrać, ale pusto:) Więc czekam na jakieś zasłonki z dodatkiem koronki:)

    OdpowiedzUsuń
  104. Sklepik urokliwy i ma wszystko czego trzeba aby przytulnie urządzić własny kąt. Pomysłow na pewno bedziesz miała bez liku na noy asortyment.
    Staje w kolejce do Candy.
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  105. Chętnie stanę w kolejce. Banerek podpięty pod www.powolusku.blogspot.com.
    A co bym jeszcze wrzuciła? Może worki-tuby na przechowywanie torebek foliowych? U mnie bardzo się sprawdzają.
    Aldi

    OdpowiedzUsuń
  106. Pewnie się powtórzę, ale myślę,że jest popyt na rzeczy dla dzieci. Chodzi mi o śliniaczki, może zabawki typu piłeczka patchwork, kocyki itp. rzeczy. Ustawiam się w tej długiej kolejce i liczę na łutb szczęścia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  107. Agnieszko, masz już bardzo bogaty asortyment i trudno wymyślić, co by się jeszcze przydało:)
    z całą pewnością zacznij już szyć "świąteczne", bo tego nigdy dość:).
    Wszystko w Twoim sklepie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  108. Piękne rzeszy szyjesz, bardzo mi się podoba Twoje łączenie lny z bawełną.
    Z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją pomarzę o Twoim wspaniałym prezencie.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko i idę dalej podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Gratuluję otwarcia sklepiku:) jest śliczniutki:) Widzę, że jest wiele kategorii, więc z pewnością niedługo pojawią się nowe produkty:) jak dla mnie nic dodać nic ująć:)
    Z przyjemnością wskakuję do kolejki po Twoje śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  110. I ja się ustawię w kolejce, bo "kilka" rzeczy chętnie bym przygarnęła ;)
    Bloga nie mam,więc mail jedynytakiremix@gmail.com

    Jeśli chodzi o sklep, to ostatnio szukałam takich poduszek na krzesła i miałam z tym spory problem, więc może coś takiego?
    I jeszcze taki może trochę niestandardowy pomysł, ale ja akurat na tym punkcie wariatka i chętnie bym kupiła jakieś fajne posłanko dla psa :)
    I tak w kwestii technicznej to przy przeglądaniu produktów zdjęcia są trochę słabej jakości, może da się z tym coś zrobić?

    Ale ogólnie to piękne wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  111. Codziennie rano (i nie tylko) przy porannej kawce zaglądam do Pani bloga i regularnie zaglądam do Pani sklepiku. Wszystko jest przepiękne ,kolory cudne ,już na zdięciach widać jak wszystko starannie uszyte.Fajnie że daje nam Pani tyle radości dla oczu w tych szarych ,czasami zwykłych ,monotonnych dniach :) Oczywiście zapisuję się na candy,pozdrawiam serdecznie :)Dorota Z.(zieloni.dybow@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  112. świetny jest ten Twój sklep! Patrzę i podziwiam! :-). Czego mi brakuje? Właściwie niczego ale sukcesywnie będę prosić o poszerzanie asortymentu dekoracji do pokojów chłopięcych :-), chociaż u Ciebie i tak tych rzeczy dużo i piękne - na pewno na coś się skuszę.
    Po candy ustawiam się w kolejce :-D.

    Ściskam ciepło!
    Monika / Viva
    http://made-by-viva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Jakie to wszystko piękne, dopracowane i ta kolorystyka - zachwycające! Poducha i koszyczki na pieczywo cudne. Zapisuję się na Candy i zapraszam na moje :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Zgłaszam się :) pewnie, że obserwuje twojego bloga :) dodałam baner :) izusiaizusija.blogspot.com , po zatym cały asortyment jest cudowny i nic już chyba bym nie zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Nie ma się co dziwić że taka ogromna kolejka skoro takie piękne Candy :) Mam nadzieję , że tym razem będę miała troszkę szczęścia :) Twoje piękne prace obserwuję od dawna i wzdycham z zachwytu nad nimi :)))))) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  116. piękne rzeczy! sama niewiem na czym oczy zawiesic bo zaraz wzrok ucieka obok, w góre w dół... tyle fantastycznych rzeczy! dopisuję się z cicha nadzieja na odrobinę szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  117. Tak cudne przedmioty każdy chciałby mieć. Czego brakuje w ofercie? Według mnie niczego :)
    Bannerek zamieściłam na www.domoweklimaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. Nieśmiało też dołączam :) Pięknie tu u Ciebie, a Twoją pracą jestem zachwycona. Uwielbiam!:)Może do asortymentu Sklepu dodasz ochraniacze na czajniki na herbatę?Może rękawice kuchenne?Agnieszka (agnieszka.pozniak84@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  119. Ustawiam się w długaśnej kolejce. Może trochę większy wybór ozdóbek dla dzieci??? Ale prace super :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Nie pytam za czym kolejka ta stoi ... tylko ustawiam się z nadzieją, że to ja będę tą szczęściarą :-). A w sklepiku chyba nic bym nie zmieniała, wszystko jest cudne i perfekcyjnie wykonane. Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  121. Wiklina, wiklina i jeszcze raz wiklina, wianki, koszyczki, duże i małe a tak poza tym cudnie tu jest...

    OdpowiedzUsuń
  122. To ja również staję w kolejce. Piękne tworzysz rzeczy i chyba niczego nie brakuje w sklepiku. Jednak mam pomysł o co mogłabyś zwiększyć asortyment :) Mam teraz mnóstwo znajomych dzieciaczków w wieku do 2 lat i wiem, że takie szkraby potrafią "wędrować" po łóżeczku i zaplątywać się w szczebelki. Widziałam już takie taśmowo robione ochraniacze, żeby maluchy nie nabijały sobie siniaków i myślę, że też mogłabyś takie włączyć do swojej oferty. Mam nadzieję, że pomogłam.
    Pozdrawiam Dżej nej

    OdpowiedzUsuń
  123. Ocho! Jaaaka kolejka! Aby dać szansę szczęściu memu także staję weń! A jakże!
    Cóż z asortymentu?! Widzę tu same wspaniałości!Nic dodać nic ująć!
    Banerek u mnie na
    Mój Magiczny Decoupage

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  124. ciekawa jestem prac bożonarodzeniowych, a tak podziwiam Twój talent i z wielką chęcią i nadzieją zgłaszam się do zabawy :)))

    OdpowiedzUsuń
  125. ustawiam się w kolejce. jak dla mnie to u Ciebie jest boski (co prawda jestem tu pierwszy raz :P) ale bardzo mi się podoba, uwielbiam takie klimaty :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  126. Witaj, piękne rzeczy i wezmę udział

    http://fabulous-christmas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  127. Dużo lnu, wspaniałe połączenia kolorów, pięknie dopracowane produkty... Ja bym nic nie zmieniała, kusi dokładnie WSZYSTKO :)) Choć rzadko to robię, to u ciebie z przyjemnością się zapiszę na to bajeczne candy, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  128. Również ustawiam się w kolejce. Odwiedziłam Twój sklep i jestem zachwycona! Wszystko jest piękne, dopracowane i, co dla mnie najważniejsze, "z jednej bajki", wszystkie przedmioty tworzą stylistyczną jedność. Cudnie! :)
    Pozdrawiam, misiunia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Fantastyczny blog!!!Gratulację sklepu oraz życzę duuużżżooo klientów, klientek:) Z asortymentu bym nic nie zmieniała, ale zmieniłbym szatę graficzną, zdjęcia gdzie są piękne jasne rzeczy nie robiłabym zdjęć na białym tle.
    Poduchy okrągłe to mój faworyt-PIĘKNE!!!
    Choć nigdy w życiu nic nie wygrałam to optymistycznie zapisuję się na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Chyba jak większość dziewczyn powiem, że to co oferujesz jest cudne i nic bym nie zmieniała :).

    Na candy oczywiście się zapisuję i mam cichą nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  131. Staje w kolejce i z przyjemnością zapisuje się na candy. Wszystko w w twoim sklepie jest piękne i widać ,ze tworzone z pasją . Jeśli chodzi o jakiś dodatkowy pomysł na poszerzenie usług bo nie doszukałam się może pomyśleć o jakichś bonach prezentowych , które można podarować komuś w prezencie na wykorzystanie w Twoim sklepie (idą święta ).Banerek u mnie na blogu http://skradzionechwile.blogspot.com/ więc zapraszam w odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  132. biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl
    poduchy,podusie

    OdpowiedzUsuń
  133. biorę udział
    sylviaaa100@interia.pl
    Podusie, poduchy

    OdpowiedzUsuń
  134. Twoje dzieła ogląda się z zapartym tchem. Bardzo jestem ciekawa, co pojawi się w działach sezonowych, świątecznych. Szkoda, że na razie w nich nic nie ma. Stanowczo bym to zmieniła. ;) Życzę sukcesu. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  135. Gratuluję otwarcia sklepu i zgłaszam się do zabawy:) Asortyment sklepu bardzo przypadł mi do gustu i jedyną rzeczą jaką mogłabym zaproponować to poszerzenie asortymentu w już obecnych kategoriach. Może wprowadzenie dodatkowej kolorystyki produktów oraz propozycja produktów na każdą porę roku np. na chwilę obecną jesienne prace w ciepłych barwach:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  136. na ostanią chwilkę staję i ja w kolejce ;)
    mam nadzieję , że w końcu mi się uda ...
    jeśli mogę powiedzieć to wszystko mi się u Ciebie podoba ..
    piekny asortyment , taki swojski , sielski i przytulny
    pozdrawiam Lucy

    OdpowiedzUsuń
  137. Także przysiadam się do kolejki w candy.
    Tworzysz tak cudowne rzeczy, na wiele mam chrapkę i napewno wkrótce się na coś skuszę..
    Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  138. Musiałam włamać się na skrzynkę syna, żeby dostać się do Twojego Candy :) Tak bardzo podoba mi się Twoja domowa dziubanina, że i ja wyciągnę łapkę w stronę półeczki w Sklepiku. Pozdrawiam Agnieszka (zetaga@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  139. ale bajerancie cudeńka, to niezwykłe mieć taki talent, ja zainspirowana stronką http://www.aczemunie.com.pl/leniwa-niedziela/ próbuję coś sama stworzyć, ale gdzie mi tam do tego

    OdpowiedzUsuń
  140. ale bajerancie cudeńka, to niezwykłe mieć taki talent, ja zainspirowana stronką http://www.aczemunie.com.pl/leniwa-niedziela/ próbuję coś sama stworzyć, ale gdzie mi tam do tego

    OdpowiedzUsuń