sobota, 24 listopada 2012

Świąteczne candy,czyli masówka:))

No jakieś masowe rozdawanie prezentów przetacza się przez blogi,czyżby jakieś Święta za pasem były....?

Ja też postanowiłam Was czymś obdarować.Mam dla Was choineczkę na pieńku,kolorystyka do wyboru,może być beżowa, albo czerwona,co Wam tam pasuje do świątecznego wystroju...Dorzucę jeszcze kilka zawieszek ;))
ZASADY:
1.zamieśćcie podlinkowane zdjęcie u siebie na blogu,
2.napiszcie komentarz pod postem
3.czekajcie na ogłoszenie wyników
Osoby nie prowadzące bloga mogą sie również dopisać,tylko zostawcie namiary do siebie

ZAPISY DO 8 GRUDNIA
(losowanie 9 grudnia,tak żeby choineczka zdążyła do Was dotrzeć na Święta:))


Pozdrawiam Was serdecznie;))

100 komentarzy:

  1. Choineczka piękna jak wszystko na Twoim blogu,zapisuję się z radością i chyba będę pierwsza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne drzewko i z chęcią ustawię się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja chętnie się zapiszę:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same wspaniałości;)
    Przystanę cichutko;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam takich talentów, więc stać w kolejce muszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stanę i ja po śliczną choinkę. pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może mi się uda zdobyć Twoje cudeńka? :))) Zapisuję się :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają twoje "szyjątka", więc i ja się ustawię w kolejce. A "nóż" widelec się uda:)
    Pozdrawiam
    Ewa z Pyrowego Zakątka

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaglądam często do Ciebie i wzdycham z zachwytem, więc nie mogę sobie odmówić takiej okazji! Zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  10. to i ja ustawiam się w kolejeczce

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się Twoje prace. Chętnie stanę do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście, że się zapisuję. Choineczka rozkoszna. Z przyjemnością ją przybarnę, jeśli szczęście dopisze.
    Pozdrawiam serdecznie
    T.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba jestem 13 :)))
    Oczywiście zapisuję się bo choinka przepiękne. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiekna jest ta choineczka bardzo chetnie ja przygarne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba ta choineczka. Lubię takie rzeczy :) niestety... nie mam bloga jednak mam cichą nadzieję, że mogę wziąć udział w konkursie? Podlinkowałam na facebooka i dodałam do obserwowanych. Jeśli brak bloga to przeszkoda to zrozumiem. ;p

    Pozdrawiam Agata :)
    a.bewicz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać,ale oczywiście osoby nie prowadzące bloga też mogą się dopisywać;)

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę!

      Miłego wieczoru. :)

      Usuń
  16. I ja ustawiam się w kolejeczce!!!!!!!! Taka śliczna choinka, że nie można się nie ustawić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O to ja też:) Choineczka przepiękna bo czy mogło byc inaczej? majaa31@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj kochana.
    Choineczka bardzo mi się podoba więc z miłą chęcią się zapisuję :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście, że się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. witam i oczywiscie tez sie zapisuje :) choinka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudnie! :)) ustawiam się w kolejce po piękną choinkę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudności :):):)
    zapisuję się w kolejce
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też,ja też-choineczka śliczna:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wstawiałam zdjęcie u siebie to dopiero skojarzyłam ,że losowanie jest w dniu urodzin mojej córci-może będziemy miały szczęście:)

      Usuń
  24. Pierwszy raz jestem u Ciebie i nawet jak by nie bylo Candy to rowniez zostalabym na dluuzej :) Slicznosci u Ciebie same :) Serdecznie Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  25. z miłą chęcią ustawię się w kolejce :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam,Twojego bloga śledzę już jakiś czas:)bardzo mi się podoba,jak również twoje prace.Pozdrawiam serdecznie!A 9-grudnia to też jak u Go si,urodziny mojej córci:)robal4321@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj piekne rzeczy tutaj znalazlam:)) I oczywiscie sie zapisuje!! Moze mi sie poszczesci :))

    Pozdrawiam serdecznie, Agnieszka
    agnieszka-jaworzno@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. no, no , to i ja się grzecznie zapisuję.

    Pozdrawiam Iz

    OdpowiedzUsuń
  29. Na taką choinkę mam chrapkę już od kilku lat i jakoś się nie składało;-0
    Może teraz taka czerwona trafi do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapisuję się. Choineczka śliczna. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczny pomysl na Candy, zapisuję sie bez zastanowienia. Banerek już na moim blogu więc teraz pozostaje tylko czekać na wyniki losowania :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczności więc i mnie nie zbraknie:) , a zapraszam do mnie też , zostały ostanie 2 dni:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ty wiesz, że uwielbiam twoje 'rękodzieła' :):):)
    Mam nadzieję, że mąż zapłacił i że niedługo otrzymam cudną paczkę od ciebie!

    Oczywiście chętnie zgłaszam się do zabawy!

    Pozdrawiam!
    Nadia

    Maila znasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. trafiłam tu dzięki informacji w gazecie " Najpiękniejsze dekoracje domu " ,wchodzę pięknie i do tego jeszcze candy , więc zostaję :) i się zapisuję.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się :)
    email: justka1234@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Fantastyczna choineczka. Od zeszłego roku zbieram się, żeby taką stworzyć. Niestety wciąż nie mogę znaleźć na to czasu, więc liczę, że dopisze mi szczęście, i Twoje piękne dzieło zainspiruje mnie w końcu do stworzenia kolejnych. Dzięki za możliwość wzięcia udziału w Twoim candy. Życzę Ci wielkiej przyjemności podczas losowania i gratuluję ślicznego dzieła :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna choineczka, a u mnie ozdób jak na lekarstwo, oj przydała by się bardzo :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Och, jakie cudo cudniaste :) Zostaję tutaj i się nigdzie nie ruszam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. dzisiaj zajrzałam tu po raz pierwszy i będę zaglądała częściej. będę podziwiać i szukać inspiracji. dziękuję :)
    mail: sao@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Choineczka jest cudna i w tej kolorystyce bardzo mi odpowiada :).

    Z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne drzewko! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam tu do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Aga, wiesz, że ja jestem fanką Twojego szycia więc staję do kolejki bez wahania. Poza tym ostatnio mi się jakoś dziwnie szczęści w wygranych w Candy stąd mam dziką nadzieję na przygarnięcie tej ozdoby!
    pozdrowienia ciepłe ślę,

    OdpowiedzUsuń
  44. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  45. piekna, delikatna choineczka, idealna do mojej sypialni....
    nie mogę wiec przejść obojętnie, ustawiam sie w kolejeczce...

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja też dołączam do zabawy :) Choinka na pewno pięknie uzupełniłaby świąteczny wystrój mojego mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ależ słodkości.Chętnie się zapiszę i przygarnę te cudeńka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. słodka choineczka
    staję w ogonku
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Beżowa albo szara byłaby idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  50. I ja dołączam do zacnego grona oczekujących tym samym zmniejszając szansę innych na wygranie owego cuda :)) -ale jestem małpa :))
    serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  51. Choineczka jest piękna, z wielką chęcią się nią zaopiekuję :)
    Dołączam też do zacnego grona obserwatorów :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Choineczka cudna, chętnie bym ją przygarnęła. Jeszcze nigdy nie wygrałam candy, ale może kiedyś i do mnie los się uśmiechnie, więc staję w kolejeczce.
    kwiat79@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Z wielką przyjemnością zapisuję sie na Candy:)) Ta choineczka idealnie wpisuję sie w moją kolorystykę w sypialni:)))

    OdpowiedzUsuń
  54. z miłą chęcią ustawię się po te cudności...zastanawiam się dlaczego dopiero teraz:)

    uściski

    OdpowiedzUsuń
  55. Znalazłam Cię przez deccorie :) piękne rzeczy tworzysz a twój dom jest niesamowity i bardzo klimatyczny, z wielką przyjemnością zapisuje sie na Candy, oczywiście warunki wszystkie spełniłam i z niecierpliwością czekam na wyniki :)
    serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie Agnieszka z http://otwartaszuflada.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  56. oj, to ja z chęcią się zapisuje na takie fajne candy:) jak zwykle cudne rzeczy wychodzą spod twoich pacy;) może szczęście mi dopisze;)pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też! kate500@op.pl Pozdrawiam serdecznie~!

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczna choineczka!!! Piękny rzeczy są na Twoim blogu, jestem tu pierwszy raz i mam ochotę zostać na dłużej. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  59. Urocza choineczka i wszystkie Twoje wyroby;-) Chętnie wezme udział w candy i równocześnie zaproszę na moje pierwsze candy "wianuszkowe".
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  60. Prześliczna ta choineczka, pięknie by się wpasowała nad mój kominek :-) Staję w kolejce oczywiście:-)))) I pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  61. super choineczka :) staje grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Jestem zauroczona Twoim blogiem, tym co tworzysz, piękne rzeczy, prześliczne. Oglądam wszystko i na blogu i na srebrnej agrafce i podziwiam, pięknie szyjesz, może kiedyś na coś się skuszę :-) (niestety w tym momencie nie dam rady). Z przyjemnością zapisuję się na piękne candy :-) Zapraszam również na moje candy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczniutka choineczka, więc i ja staję w ogonku:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Przecudne cukieraski rozdajesz. Ustawiam się cierpliwie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak sklerozo zapomniałam zostawić moje namiary nikau2009@gmail.com

      Usuń
  65. Uff.. zdążyłam, Świetna choineczka ;-)) http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. o śliczności :) zapisuję się z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja rowniez ustawiam sie w kolejce;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Jejku, śliczności nie przepuszczę :)
    marta

    OdpowiedzUsuń
  69. Też się do zabawy dołączam i korzystając z okazji zapraszam na candy do mnie
    www.naturalnieowszystkim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudności, z przyjemnością staje w kolejce:) Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ojjj z Twojego bloga, można czerpać inspiracji do końca świata :)

    Dominika
    delectatvarietas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Robisz cudne rzeczy, z przyjemnością powędrowałam po Twoim blogu.
    www.Miły Drobiazg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. śliczniutkie cukierasy, zaspisuje się! :)

    OdpowiedzUsuń
  74. ustawiam się w długiej kolejce i czekam z niecierpliwością na wyniki ;)
    pozdrawiam
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
  75. Zapisuję się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Wielce mi się to drzewko podoba...więc staję w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ni jak nie mogę umieścić u mnie banerka, obrazek nie wchodzi a szkoda, oj szkoda ...może coś źle robię ...?

      Usuń
    2. Udało się HUUUUUUURA !!!!

      Usuń
  77. o ... cudna choineczka :))) z miłą ochotą pod mój daszek ją przyjmę:)
    zatem w kolejce się grzecznie ustawiam, a Ciebie cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja też się zapiszę. Może uda mi się wygrać? :) hihihi
    Pozdrawiam i nieśmiało zapraszam do siebie: decustyle.blogspot.com :]

    OdpowiedzUsuń
  79. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  80. I ja ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  81. Śliczna choinka, i ja się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  82. Piękna choinka i przytulnie tu u Ciebie. Również chciałybyśmy się zapisać:) tutaj banerek http://bublownia.blogspot.com/p/candy.html
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  83. I ja dołączam do grona, którzy mają nadzieję na szczęście :) Piękne Twoje dzieła.
    Wesołych Świąt kochana! Dużo radości i miłości w ten magiczny czas:)
    Pozdrawiam Aneta
    andzia1628@googlemail.com

    OdpowiedzUsuń
  84. uwielbiam twoje prace chetnie przygarne jeszcze jedną do mojej kolekcji pozdrawiam eda

    OdpowiedzUsuń
  85. To i ja się zapisuję! :-)))
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  86. I jeszcze jak się ustawię w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Od samego patrzenia serce rośnie. Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja też!!!
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  89. Witaj.
    Piękna choineczka dlatego z przyjemnością przyłączam się do zabawy z numerem 101 :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. i ja! i ja! piękna to choineczka,
    cieszę się, że tu trafiłam :)
    zostawiam adres : senninha@vp.pl
    i niecierpliwie czekam!

    OdpowiedzUsuń
  91. Uff zdążyłam :) Zapisuję się na ta uroczą choineczkę z wielką chęcią :)))
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń