niedziela, 12 sierpnia 2012

szycie,szycie....

Witajcie po przerwie,melduje wszem i wobec ,że akcja malowania mebli skończona,na ten rok juz chyba wystarczy,no jeszcze z tą kołyską którą ostatnio pokazywałam muszę sie uporać,ale to juz mam nadzieje,będzie czysta rozrywka.

Dzisiaj chciałam Wam pokazać niemal archiwalne fotki mojej łazienki,a właściwie jej fragmencików,dawno temu uszyłam sobie organizer na kosmetyczne szpargały,i pojemnik też właściwie jako organizer,teraz mam miejsce na wszystkie drobiazgi.





Uszyłam też dla pewnej Natalki fartuszek i dwie rękawice+dwie czapeczki:





A juz tak zupełnie na koniec pokażę Wam zdjęcia nieba jakie pewnego dnia ukazało sie naszym oczom i przysięgam ,że  nie rozlałam płynu do kąpieli na obiektyw aparatu;))





Pozdrawiam Was i życzę udanego tygodnia;))

20 komentarzy:

  1. Wszystko jak zawsze pikene. Organizer jest super i ten koszyczek tkaninowy równiez.
    Zesatw w szarosciach sliczny. Fartuszke i te kapturki na słoiki-mistrzostawo świata.
    lece dalej do Ciebie podziwiac bo dawno tu nie zagladałam i tyle mnie minęlo.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. niebo nad Tobą piękne, a i też niebiańskie Twoje pomoce kuchenne - bardzo mi się podobają!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze wszystko zgrane kolorystycznie i idealnie uszyte ...!
    ja walczę z ... zazdrostką
    miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie szyjesz. Jak tak patrzę , to widzę jak długa droga przede mną, ile w pewnym sensie wyzwań i rzeczy które chciałabym uszyć. Twoje posty są dla mnie sporym natchnieniem.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę i ja oderwać się czasem od maszyny i popatrzeć w niebo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Twoje szycie, stonowane i zawsze w moim guście:)
    A niebo iście niebiańskie!
    pozdrowienia,

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Twoje szycie:))organizer bardzo ładny:)pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje prace jak zwykle zachwycają:)) Zdjęcia nieba piękne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie będę oryginalna, napiszę, że pięknie to wszystko uszyłaś, jak zawsze. Bardzo lubię ten Twój organizer.

    OdpowiedzUsuń
  10. Znowu cudeniek naszyłaś! Wszystko idealne - i kolorystyka i wykończenie... podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niebo ...cóż prawdziwy raj:) , bardzo ładne zdjęcia, organizer do łazienki mam też , ale nie wiedziałam że biały może tak ładnie wyglądać:)ale jak zawsze Twoje prace jak zawsze piękne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kieszonki i woreczki łazienkowe są fantastyczne. Nie dość, że ładne to i bardzo praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny wysyp samych ciekawych i bardzo ładnych prac. Cieszę się, że udało sie z mlowaniem mebli i oczywiście będę czekać na ich odsłonę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niebo jest piękne i Twoje prace też :) Co mi się najbardziej podoba ? Motylek w koszyku i kapturki na słoiki - uwielbiam takie cudeńka. Bardzo ładna łazienka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezwykłe te zdjęcia nieba:-) fajne te tworki szyciowe w łazience:-) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem tu pierwszy raz i zostanę na dłużej bo piękne rzeczy szyjesz a niebo - niezwykłe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko dopracowane, dopiete na ostatni guzik, dopieszczone!!!!
    A niebo...... rewelacyjne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. qUE PRECIOSIDADES ,ME GUSTA TODO.bESOS

    OdpowiedzUsuń