środa, 21 marca 2012

Kuchenne zmiany.

Jako,że ostatnio sporo szyję w różach i niebieskościach,to w pewnym momencie poczułam się troche zmęczona kolorami i powzięłam postanowienie,że na okres Świąt Wielkanocnych,wracam do spokojniejszej beżowo-białej kolorystyki.....ale chyba nic z tego nie będzie,w przeciwieństwie do pokoju,w kuchni bardzo dobrze przyjęły si e te dwa kolory,lubię jak jest w niej wesoło,tak więc w dużo mniejszym natężeniu niż zwykle,ale jednak pastele będą się przewijać.
A ze wiosna wali do naszych drwi,to zachciało mi się drobnych zmian,na pierwszy odstrzał poszedł kącik nad zlewem,dawno nie zmieniany,ale już mi się znudził,teraz wygląda tak:









Pod półką pojawiła się mała półeczka,wykopane podczas ostatniego buszowania na ciuchach.W komplecie było jeszcze mnóstwo kabli,jakichś przewodów i dwa drewniane kołka,jakąś machinę tajemniczą rozbroiłam chyba,jedno juz posłużyło za podstawę do manekina,którego ostatnio uszyłam....Półeczka jest przyklejona ciepłym klejem,tak ,że można w razie czego zdjąć,po wykonaniu odpowiednich manewrów nożem .....


Jutro podobno dalszy ciąg wiosny.......życzę Wam miłego dnia:)

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładny i świeży zakątek w kuchni. Ile ja bym dała, żeby mieć okno w kuchni! (mam niestety ślepą kuchnię). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubie twoją jaśniutka kuchnię:))

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba bym z takiej kuchni w ogóle nie wychodziła;-) niezwykle przytulna!!!pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie to wszystko urządziłaś.Kuchnia jak marzenie.Moja jest do remontu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie...fantastyczny klimat...cudne pastelowe kolorki;) bardzo przytulna i klimatyczna kuchnia;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromnie lubię zerkac na Twoja kuchnię, bardzo wesoła i na pewno miło się spędza w niej czas. nie wspomne o tych fantastycznych podkladkach oraz łapkach ktore szyjesz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo mi się podoba, te jasne kolory, pastelowe dodatki, kwieciste puszki.
    Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja kuchnia zawsze mi się podobała,jak i reszta mieszkania,bardzo ładnie i z gustem urządziłaś pomieszczenia;)Widać damską rękę;)
    Buziaczków moc!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki śliczny kącik :) bajkowy :) zazdroszczę !!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie tu u Ciebie. Tak jak lubię :)

    Pozdrawiam

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale tam pięknie, tak lubię... No zakochuję się w kuchennych zmianach na Amen :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie, uwielbiam pastele, w twojej kuchni prezentują się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczniusio!całe mnóstwo pięknych rzeczy widzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne dodatki w kuchni!

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  15. cieplutko i przytulie...kawkę bym tu chętnie wypiła...miłego weekendu Tobie również!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pastelowo się zrobiło u Ciebie:)) masz tyle ślicznych drobiazgów:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  17. idealna, wiosenna czystość !

    OdpowiedzUsuń
  18. widzialam Twoj domek wielokrotnie i za kazdym razem podziwialam klimacik jaki w nim stworzyłas .Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. trudno żyć bez koloru na wiosnę:) Bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trafilam do Ciebie przez przypadek szperajac po blogach i tak siedze juz z dobre pol godziny i oczu nacieszyc nie moge, od razu zostalam obserwatorem "0)
    Z ogromna przyjemnoscia zamieszkalabym w tak pieknym domu!!!!
    I mam pytanko gdzie mozna zdobyc taki sliczny czajnik na herbate z podgrzewaczem, marzy mi sie taki a nie moge nigdzie trafic. Pozdrawiam beata

    OdpowiedzUsuń