piątek, 6 stycznia 2012

Nowości szyciowe...

Tak jak obiecałam przed Świętami,pokazuję zmiany w pokoju chlopców,zielone zasłonki,które dotychczas wisiały w ich pokoju trochę wyblakły od słońca a troche się po prostu opatrzyły,zwłaszcza mnie rzecz jasna:)
A że dorwałam gdzieś na ciuchach poszwę w granatową krateczkę,to pomyślałam sobie,że  zaraz się za nią wezmę,zaraz przeszło w trochę dłużej,ale juz są zasłonki:




Jak już rozruszałam maszynę,to uszyłam takie proste opaski na pudła w których przechowuję swoje szpargały,żeby też im było weselej:)



W tym samym czasie kiedy wyszperałam kołdrę,wpadł mi też w ręce pokrowiec na jedną część fotela z Ikei,na całe poduszki nie starczyło,ale tył zrobiłam z innej tkaniny i są:


A tutaj jeszcze worek na buty do szkoły,stary już się trochę zużył:


I podusia uszyta na zamówienie,jakiś czas temu uszyłam podobne dla moich chłopców ,młodszy Mateuszek już bez niej nie zaśnie;))



Na uszycie czeka jeszcze narzuta,akurat bardzo podobną kratkę granatową udało mi się wyszukać w sklepie i zrobię patchwork,bo ta jasno zielona brudzi się w zastraszającym tempie,nie nadążam już z praniem:)

No to tyle na dzisiaj,pozdrawiam Was serdecznie i miłego długiego weekendu życzę:))

26 komentarzy:

  1. Śliczne zasłony, świetny worek na buty!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się napatrzeć na te zasłonki!!!!!! Są przepiękne! Naprawdę niesamowicie mi się podobają! A co do opasek na pudła, to dokłanie takie samo rozwiązanie zastosowałam niedawno u MiMi w pokoiku i naprawdę uważam, że to bardzo prosta rzecz, a wiele w wystroju zmienia :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie zaszalalaś z tym szyciem, igła to chyba czerowna była.Krateczka przecudna, super rzeczy z niej wyczarowałaś. Zasłonki są jedyne w swoim rodzaju, nie mogę się na nie napatrzeć, zresztą cała reszta też rewelacyjna. Mateuszek to ma jednak szczęście,że na własność ma taką podusię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł :) motyw na górze zasłon wygląda jak wymalowany a nie przyszyty, bardzo ładnie :)
    Poduszka auto super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz niesamowity talent do szycia, wszystko bardzo pomyslowe i pieknie wykonane:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziuchne zasłonki i ładnie dobrane kolory !

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz głowę pełną pomysłów. Zadomowiłam się u Ciebie, pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Umiejętność szycia przekłada się u Ciebie w czarowanie... Przepiękne zasłonki i poduchy, a worek na kapcie - bajkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguś nie oszczędzałaś maszyny ale to dobrze bo zasłonki wyszły Ci bajeczne!Absolutnie fantastycznie wyglądają,zresztą cała reszta też śliczna.
    Jeśli chodzi o koronkę to ja w dalszym ciągu jestem na tak ale jak będziesz przy okazji swoich zakupów.Dziękuję za pamięć kochana.
    Renia

    OdpowiedzUsuń
  10. niebiesko się u Ciebie zrobiło,
    a do tego przecudownie, klimatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczne zasłonki, a te chorągiewki na nich to jak wisienka na torcie :)
    podusia fajowa
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Pracuś z Ciebie :) Wszystko wygląda ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja! Zasłonki i podusia dostają ode mnie 10 pkt (w skali do 10, oczywiście)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne sa te zaslony, fajnie pokombinowalas z choragiewkami.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale z Ciebie pracuś, zasłoneczki są urocze

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne:)
    Zasłonki i podusie rewelacyjne!

    Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  17. Aga, mistrzyni z Ciebie!!! Zasłoneczki sliczne!!!
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  18. Zasłonki pierwsza klasa:))))Podusia świetna:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. O jak ładnie:) super te zasłonki:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. SUPER , NAPRAWDE JESTES MISTRZYNIĄ!!!!!!!!!!!POZDRAWIAM SERDECZNIE

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie to wszystko razem wygląda, same zasłonki to majstersztyk :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocze zasłonki!!!I podusie i woreczek...ach zdolniach jesteś!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aguniu, te zasłonki są wspaniałe!! :) Bardzo mi się podobają. Podusie też. Jesteś bardzo zdolną Mamą. Twoi chłopcy to szczęściarze. Pozdrawiam Was ciepło i jestem ciekawa nowej narzuty ;)
    olusiak z deccorii

    OdpowiedzUsuń
  24. Agus zasłonki u chłopców sa przepiękne i poduchy juz wiem co nastepne zamiówie

    OdpowiedzUsuń
  25. ale slicznie u Ciebie na blogu - poduchy super. mi sie marza dla moich chlopakow w ksztalcie sowek :) a czerwony "koszyczek" na pieczywo poprostu rewelacja. bede miala kolejna rzecz do marzen :) pozdrawiam i zostaje :)

    OdpowiedzUsuń