sobota, 26 listopada 2011

Nie o szyciu...


Nie o szyciu dzisiaj będzie,trzeba się czasem zresetować.Przy okazji przeglądania ozdób świątecznych wykopałam z dna pudła zeszłoroczne ozdoby z masy solnej,które miały formę pierników,serduszko przemalowałam  na biało,farba trochę popękała ale teraz jest nawet trochę schabby....:))Ozdobiłam nim lampkę w kuchni i już mam coś nowego...


Udało mi się też jakiś czas temu pomalować stareńką szufladkę,która pokryta była ,nie pamiętam jak to się nazywa,taką politurą czy coś,wiele mebli drewnianych kiedyś tym potraktowano.Więc najpierw zdzieranie tego czegoś, a później to już z górki,gałkę dostała nową i teraz robi za schowek na płyty...




 Przemalowałam też koszyki .....


 A na parapecie zagościł jelonek z czerwoną wstążką,parapet to pierwsze miejsce w domku,gdzie zakrólowała czerwień...




Następny post będzie oczywiście o szyciu,bo ostatnio moja maszyna nie stygnie prawie wcale...:))
Pozdrawiam:)

12 komentarzy:

  1. Świetny ten jelonek :) Do twarzy mu z kokardką.
    Pułka też fajnie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie masz w domku! Chyba się "zarażę" od Ciebie i też takie osłonki ażurowe nabędę ;-) Zaczyna już być u Ciebie świątecznie! Ten jelonek i serducho... bomba!
    Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny Twój dom i dekoracje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Maszyna nie stygnie! Potwierdzam. Wczoraj dotarło zamówienie. Wszystko jest tak śliczne, że już mam ochotę udekorować choinkę! Dziewczyny- kupujcie ozdóbki.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. u nas też praca wre:)))przeglądam stare ozdoby...i nijak nie pasują do nowej koncepcji:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. JUTRO JADE DO IKEA...MAM NADZIEJE ,ZE BĘDA JESZCZE TE OSŁONKI:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękne przeobrażenia:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. słodkie to serduszko, taki drobiazg a jaki śliczny. a jelonek obłędny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jelonek jest przepiękny!!!ja też pomału zaczynam czuć świąteczny klimat:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szafeczke widze mamy taka sama tylko, ze ja ją przemalowalam. Przyjemny klimacik przedswiateczny u Ciebie panuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł z szufladą na płyty bardzo mi się podoba!
    pozdrowionka,

    OdpowiedzUsuń
  12. Szuflady są wspaniałe! Śliczne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń