sobota, 5 listopada 2011

Kostki sobie zrobiłam :)

Strasznie mi się podobały te kostki,na wielu blogach je widziałam i o ile z malowaniem nie mam większego problemu,to z przycinaniem jakoś gorzej.Wyrzynarki nie mam i zabrałam się za ręczne przycinanie piłką do drzewa.Mąż jak mnie zobaczył,to tylko się w czoło postukał i bąknął pod nosem coś w stylu:  "a to co za cudo znów będzie....?"  No takie właśnie cudo powstało,krzywe trochę,ale jakże cenne,wszak okupione ranami ciętymi powstałymi w czasie obróbki:)))


A żeby jeszcze trochę poudziwniać,uszyłam sobie taką tubę na wazon z haftowanej bawełny:)





Życzę Wam pogodnej niedzieli i dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim postem,cieszę się,że się Wam puszki podobały:))

12 komentarzy:

  1. Pomysłowa osłonka na wazon1Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  2. To nic, że krzywe troszkę - sprawiają radość - i Tobie, i innym oglądającym - a to najważniejsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No i znowu cos nowego wymodziła,co zajrze to nowość.Kosteczki rewelacyjne.
    Jak idzie szycie muffinek? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie super te kostki, sama też chyba takie sobie zrobię. Dziękuję za inspirację.
    Tuba na wazon też rewelaacyjna, ja niestety tuby nie uszyję bo rączki mam lewe do szycia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta tuba! Klocki fajniutko wyszły, sama bym sobie takie z chęcią zrobiła:-) Bardzo podoba mi się ten wianek i piękna, mała, biała Madonna:-) Szukam takiej, ale w rozmiarze XXL;-) Pewnie będzie droga... Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne ,to nie szkodzi że troszke krzywe, przynajmniej widać że to w 100% rękodzieło;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kostki i jakie cenne ;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kostki super:) ale jestem zachwycona tą osłonką, super pomysł:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga-kostki rewelacyjne!! Pozwolisz,że odgapię pomysł??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kostki są piękne, tuba rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ta osłona na wazon:) Nabrał innego charakteru:) A kostki - super pomysł.. Może też odgapię, bo jak sobie obejrzałam literki drewniane w Duce, śliczniutkie co prawda, fakt.. Jednak jak w oglądaniu doszłam do ceny, to już zachwyt był mniejszy.. A takie kostki.. Całkiem w zasięgu:) Pozdrowienia cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam w głowie takie kostki;)))

    OdpowiedzUsuń