sobota, 30 października 2010

Jak święta,to święta....

.....czyli przedświąteczne otwarcie taśmy produkcyjnej  :))

W tym roku wyjątkowo wcześnie zabieram się za ozdoby świąteczne,sporo mam do zrobienia dla siebie,a na razie to głównie dla kogoś,wiec musiałam już zacząć.
A na ten moment wygląda to tak:
Sweterkowe skarpety....



                                                       ....serduszka....
                                            ....i wariacje na temat.....
                            A ta choineczka na razie tylko jedna,dla mnie :))
A te serduszka powstały z tzw. braku laku,na tkanine czekałąm ,a czas się dłużył,więc trzebabyło czymś ręce zająć...:)
             I jeszcze serce uplecione z wierzbowych gałązek,trochę koślawe,ale jest.                            
                            

Dzisiaj też uszyłam trochę ozdób choinkowych,może jutro uda mi sie je pstryknąć,więc pokażę .

Dobrej nocki Wam życzę,pa,pa.

6 komentarzy:

  1. Witaj Aga-super stworzyłaś te ozdóbki. Choinka na badylu extra, to samo skarpety sweterkowe-bomba. Dzieki za głos w sprawie zegara. Twórz dalej a będę cieszyć oko :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ozdoby świąteczne zrobiłaś!
    Bardzo mi się podoba połączenie swetra z materiałami w kratkę :)

    Widzę,że nie jestem sama w produkcji ozdób na święta ;) Niby czasu zostało jeszcze trochę,ale ja wolę mieć wszystko wcześniej przygotowane.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne rzeczy:) uwielbiam taki klimat! piękne święta będziesz miała w tym roku:)

    p.s. dostałaś mojego maila??

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny ten bucik ze swetra:))))pomysłowe ozdoby:)))u mnie też już "produkcja "ruszyła:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te Twoje wariacje swiąteczne ,ja tez troszkę z nudy serduszek uszyłam ,troszke zpapugowałam z Ciebie -chodzi mi o te trzy na jednym sznureczku ,pokażę je kiedys na deccorce ,zachwyciła mnie choineczka i ten maleńki ptaszek ,muszę takiego uszyc :))))))))
    pozdrawiam serdecznie :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguniu, uwielbiam takie własnoręcznie zrobione ozdoby. Twoje są super!!!

    OdpowiedzUsuń